Başbakan Yıldırım, Dağlıca'da Askerlerle Yemek Yedi
Başbakan Yıldırım, Dağlıca'da askerlerle yemek yedi HAKKARİ (İHA)-Hakkari'nin Yüksekova ilçesi Dağlıca taburunu ziyaret eden Başbakan Binali Yıldırım, askeri kamuflaj giyerek askerlerle akşam yemeği yedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?