Trafik polislerinden sürücülere çay ikramı
Yozgat Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Kurban Bayramı'nda yaşanabilecek olası kazaları önlemek amacıyla başlattıkları "Mola sizden çay bizden" projesiyle uygulama noktalarında durdurdukları sürücülere çay ikramında bulunuyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?