Niğde'de 'Sağlıklı Şehir' projesine start verildi
Niğde'de 'Sağlıklı Şehir' projesine start verildiNİĞDE - Niğde Valiliği koordinesinde, Niğde Belediye Başkanlığı ve Niğde İl Sağlık Müdürlüğü iş birliği ile geçtiğimiz günlerde protokolü imzalanan Sağlıklı Şehir projesine düzenlenen açılış programı ile start verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?