Bitkin Bulunan Kişiye Hastane Personeli Sahip Çıktı
Son Dakika Logo
05.11.2015 06:57
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bitkin Bulunan Kişiye Hastane Personeli Sahip Çıktı

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Hastanede tedavi gören Nuri Aksu'dan detaylar- Uzm. Dr. Çiğdem Papila'nın hastayı muayene etmesi- Papila'nın konuşmaları- Aksu'nun konuşması- Hemşire ve hasta bakıcılardan detaylar Bitkin bulunan kişiye hastane personeli sahip çıktı Elazığ'da köprü altında bitkin bulunan kişiye, tedavi gördüğü hastanenin personeli sahip çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement