Öldürdüğü Erkek Arkadaşının Cenazesine Bakmaya Gittiği Hastanede Yakayı Ele Verdi!
Son Dakika Logo
08.07.2018 01:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Öldürdüğü Erkek Arkadaşının Cenazesine Bakmaya Gittiği Hastanede Yakayı Ele Verdi!

Sakarya'da birlikte yaşadığı sevgilisini bıçaklayarak öldüren kadın, daha sonra kayıplara karıştı. Her yerde aranan kadın, sevgilisinin cenazesini görmek için gittiği hastanede yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Vay Vay:
    2 pislik ten kurtulduk 36 6 Yanıtla
    Vay Vay :
    Niye len,seninkinde mi yoksa 0 0
  • Yinemi ADANA Yinemi ADANA :
    Hemide gariı 10 1 Yanıtla
    Karadeniz Karadeniz :
    Kadınlar da tehlikeli oldu lan : ) 1 0
  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    tontiş şimdi bu moda beraber yaşamak yaşayın bakalım ... 8 2 Yanıtla
  • eyüp eyüp:
    46.sen nereden biliyorsun polismisin yaşadınmı 1 8 Yanıtla
  • Keseci Keseci:
    Çuvala bak sen 5 0 Yanıtla
  • tarafsiz tarafsiz:
    arkadaşlar durum kötüye gidiyor bu tür haberler adanadan sonra sakaryada fazla olmaya başladı.sanırım 2.adana şehri geliyor. 2 0 Yanıtla
  • müjdat müjdat:
    erkeğe yapılan kadın şiddetini kınıyorum.hem sevgili ol hemde işine yaramayınca öldür. 1 0 Yanıtla
  • Erkek Avukatı Erkek Avukatı:
    Erkeğe şiddete son verin artık, kadın milletini şiddetle kınıyorum 0 1 Yanıtla
  • Kahya Yahya Kahya Yahya:
    Erkeğe şiddete hayır, kadın zulmüne devlet artık son vermeli. 0 1 Yanıtla
  • Yinemi Adana yahuu Yinemi Adana yahuu :
    Hemide gadınn 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement