Aşırı Kar Yağışı Nedeniyle Kriz Merkezi Kuruldu
Bursa Valiliği, üç gündür aralıksız yağan kar dolayısıyla kent merkezi ve ilçelerinde kardan dolayı meydana gelen olayları takip etmek üzere kriz merkezi oluşturdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?