Trump: "ABD'nin Irak'tan şimdi çıkması, Irak'ın başına gelebilecek en kötü şeydir"
ABD Başkanı Donald Trump, Amerikan askerlerinin şimdi Irak'tan ayrılmasının "Irak'ın başına gelebilecek en kötü şey" olduğunu savundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?