Karantinada olması gerekirken Yedigöller'e gelen 2 kişi yurda yerleştirildi
Bolu'da karantina kuralını ihlal edip Yedigöller Milli Parkı'na gelen yeni tip koronavirüs (Kovid-19) temaslısı 2 kişi, yurda yerleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?