Sağlık Çalışanları 14 Mart Tıp Bayramı'nda İş Bıraktı
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görevli bir grup sağlık çalışanı, sağlıkta dönüşüm programını protesto etmek amacıyla 14 Mart Tıp Bayramı’nda 1 gün süreyle iş bırakma eylemi gerçekleştirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?