Soylu: "Sağlık alanında ortak bir çalışma grubunun oluşturulmasının karşılıklı fayda çerçevesinde olumlu getirileri olacağı kanaatindeyim"
Son Dakika Logo
14.01.2021 02:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Soylu: "Sağlık alanında ortak bir çalışma grubunun oluşturulmasının karşılıklı fayda çerçevesinde olumlu getirileri olacağı kanaatindeyim"

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun konuşması ANKARA - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Bakanlık Konferans Salonu'nda Etiyopya Karma Ekonomi Toplantısı'nda konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement