Koronavirüs tedavisi tamamlanan hemşire alkışlarla taburcu edildi
Bursa'nın Gemlik ilçesinde görev yapan ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan 42 yaşındaki hemşire Şule Aktaş, 7 günlük tedavinin ardından iyileşip çalışma arkadaşlarının alkışları eşliğinde taburcu edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?