Elazığ'da termometreler yine 47 dereceyi gördü
Son Dakika Logo
27.07.2020 05:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Elazığ'da termometreler yine 47 dereceyi gördü

Elazığ'da termometreler yine 47 dereceyi gördü Meteoroloji'nin uyarısını yaptığı sıcak hava dalgası Elazığ'da etkisini gösterirken, termometreler bir hafta içerisinde iki kez 47 dereceyi gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • Turan Turan :
    Diyarbakır da çok sıcak pervane önünde terliyoruz resmen 0 0 Yanıtla
  • cansu cansu:
    hiç kimse demi urfa kaç derrece 65 kardeşim 0 0 Yanıtla
  • zeki zeki:
    urfada gelin sıcak görün 66 derece kardeşim 0 0 Yanıtla
  • ESPİRİ ESPİRİ:
    kimsede demiyor urfa 60 derece 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement