Başbakan Yıldırım, Başbakanlık Personeli ile Bayramlaştı
Başbakan Yıldırım, Başbakanlık personeli ile bayramlaştıANKARA - Başbakan Binali Yıldırım, Başbakanlık personeli ile iftar programında bir araya gelerek personelle bayramlaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?