Ali Ay: "Pozisyon Penaltıydı"
- Ali Ay: "Pozisyon penaltıydı" Bursaspor Başkanı Ali Ay: "Maçın hakkı beraberlikti"BURSA - Bursaspor Başkanı Ali Ay, maçın hakkının beraberlik olduğunu söyleyerek, "Penaltı penaltıydı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?