Sapanca Gölü'ndeki Su Seviyesi Yükseliyor
Sapanca Gölü'ndeki su seviyesi yükseliyor- SASKİ Genel Müdürü Keleş: - "Şu anda gölün seviyesi 31,03 metre. Geçtiğimiz yıla göre yaklaşık 1,5 metrelik yükselme söz konusu"- "Şubatta gölün maksimum seviye olan 32,18'lere çıkacağını tahmin ediyoruz" İl genelinde birkaç gündür etkili olan kar yağışının ardından Sapanca Gölü'ndeki su seviyesi yükseldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?