Bağımsızlık Karşıtlarından Barselona'da Gösteri
Katalonya özerk yönetiminin, İspanya'nın parçası olarak kalmasını isteyen yüzbinlerce kişi, tek taraflı bağımsızlık ilanından iki gün sonra Barselona'da büyük çaplı gösteri düzenledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?