Komisyoncu sistemi çiftçiyi de tüketiciyi de mağdur ediyor
Komisyoncu sistemi çiftçiyi de tüketiciyi de mağdur ediyor Dr. İbrahim Bodur: "Çarşıda pazarda 20 liradan satılan karpuzu tarlada 75 kuruşa satamadık, 100 ton karpuz elimizde kaldı" "Aracıların hepsi birbiriyle irtibatlı, bir müddet sonra bu meyve ne olacak elimde kalacak düşüncesiyle ucuz... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?