Geleceğini çöpe atma dediler, tonlarca şişe topladılar
Düzce'de üniversite öğrencilerinin konakladığı Gençlik ve Spor Müdürlüğü yurtlarında başlatılan proje çerçevesinde 30 ton atık plastik şişe toplanılarak, geri dönüştürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?