Beylikdüzü'nde Polis Ekiplerinden Kaçan Sürücü Kırmızı Işık İhlali Yaptı
Beylikdüzü'nde bir denetim noktasına giren otomobil sürücüsü, polis ekiplerinin 'Dur' ihtarına uymayarak kaçtı. Kaçarken kırmızı ışık ihlali de yapan sürücünün yakalanması için çalışma başlatıldı. O anlar başka bir aracın kamerasına saniye saniye yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?