Aydın Karacasu'da 45 derece sıcakta çalışan üretici kadın: Sıcaktan değil zamlardan yıldık
Son Dakika Logo
24.06.2024 12:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aydın Karacasu'da 45 derece sıcakta çalışan üretici kadın: Sıcaktan değil zamlardan yıldık

Aydın'ın Karacasu ilçesinde 45 derece sıcaklıkta tütün kırımı yapan üreticiler sıcaklardan ve gelen zamlardan şikayet etti. Üretici Fatma Çevik, ''Bıktık yaşamaktan bıktık, her gün panikle kalkıyoruz. Her şeye geliyor zam, bizim işe gelmiyor. Ne oldu, rençper bitti. Ben gerçekten 'yeter' diyorum. Güneş öldürücü. Belli olmuyor mu halimizden. Sıcak çok fena. Öldük, öldük sıcaktan. Millet denizde yüzüyor biz burada yüzüyoruz. Emekli olacağım diye burada gece gündüz çalışıyorum ama verdikleri 10 lira maaş. Karın doymaz bu parayla'' dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • Kamil Şenel Kamil Şenel:
    Hem oy verip hem de ağlanmak milletimizin yeni modası oldu. (teyzeyi tenzil ediyorum). Verme arkadaş yada ağlama. 20 3 Yanıtla
  • Nuri Varol Nuri Varol:
    sarayda yaşayanlar bir gün çıkıp halkın arasına karısında fakir fukarayı dinleyin artık. 17 3 Yanıtla
  • Muhittin Çavdarlı Muhittin Çavdarlı:
    Alışın artık ülkede emekçi hariç herşeye zam gelir 12 2 Yanıtla
  • Yasmi Ysr Yasmi Ysr:
    İnsanoğlunu anlamak ne güç bir şey. Hep kendini başkasıyla kıyaslar. Memur dedikleri de her türlü ağız kokusu çekiyorlar. Kendini başkasıyla özdeşleştireceğine seni bu duruma sokanlara sitemini et, onları eleştir yeri gelir değiştir... 6 2 Yanıtla
  • HKNYLDN HKNYLDN:
    O kadar haklısın ki be abla memur alıyor 40bin ağlıyor baş kaldırıyor herkes haklı diyor. Kimsede demiyor ki peki bu işçi 167bin ile emekli 10bin ile nasıl yaşıyor acaba diyen yok. 3 0 Yanıtla
    HKNYLDN HKNYLDN:
    Keşke yanlışımız doğru olsaydı 0 0
  • hüseyin demircioglu hüseyin demircioglu:
    Al içeri al al 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement