Gaziantep'te karantinada bulunan 520 kişi memleketlerine uğurlandı
Son Dakika Logo
14.04.2020 12:42
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gaziantep'te karantinada bulunan 520 kişi memleketlerine uğurlandı

Gaziantep'te karantinada bulunan 520 kişi memleketlerine uğurlandı 520 kişi karantina sürecini tamamladı Korona virüs salgınının ardından Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden Gaziantep'te getirilerek yurda yerleştirilen 520 kişi, 14 günlük karantina sürecini tamamlayarak otobüslerle... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement