Gaziantep'te karantinada bulunan 520 kişi memleketlerine uğurlandı
Gaziantep'te karantinada bulunan 520 kişi memleketlerine uğurlandı 520 kişi karantina sürecini tamamladı Korona virüs salgınının ardından Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nden Gaziantep'te getirilerek yurda yerleştirilen 520 kişi, 14 günlük karantina sürecini tamamlayarak otobüslerle... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?