Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Şahin: "Belediyeler 18 senedir kanunsuz olarak vergi ziyayı tahsil ediyor"
Son Dakika Logo
23.11.2020 01:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Şahin: "Belediyeler 18 senedir kanunsuz olarak vergi ziyayı tahsil ediyor"

Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Şahin: "Belediyeler 18 senedir kanunsuz olarak vergi ziyayı tahsil ediyor" Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin: "Vatandaş belediyelere itiraz dilekçesi yazarak dava yolunu açabilir" Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin, 2002 yılında... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement