Doktoru Vuran Emekli Polis İntihar Etti
Doktoru vuran emekli polis intihar ettiAKSARAY - Aksaray'da, sağlık ocağında görevli doktoru beylik tabancasıyla vurarak öldüren emekli polis, kaçarken yakalanacağını anlayınca silahıyla başına ateş ederek intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?