Galatasaraylı Abdürrahim Albayrak: Tam Su İçerken Gol Oldu
Son Dakika Logo
19.05.2018 09:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaraylı Abdürrahim Albayrak: Tam Su İçerken Gol Oldu

Galatasaray Sportif AŞ yöneticisi Abdurrahim Albayrak, "Oruçluydum, ezan okundu, tam suyu açtım, penaltı oldu. Allahım sana şükürler olsun çok mutluyum." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (8)

  • DELİ LAZ DELİ LAZ:
    ORUÇ TUTTUĞUNU ANLADIK...MİLLETE TELLAL OKUMANA GEREK YOK...İMAN KALPTE GİZLİDİR.REKLAMA GEREK YOK!!! 8 30 Yanıtla
    Wtf Wtf:
    Kesin fb lisin 15 4
    Emre Emre:
    Gerizekalı öyle mi demiş malsiniz siz ya 1 2
  • Serdar Serdar:
    Abdurahim albayrak renkli kişi bu özelliğiyle başkanlığı bile hak ediyor futbolu siyasileştirmeden beceren insanlara ihtiyaç var bu topraklarda seviyorum seni abi bir fenerli olarak şampiyonluğunuzuda kutlarım 15 2 Yanıtla
  • ismail gs ismail gs:
    abdülrahim albayrak kadar galatasaray takımını yürekten seven bir yönetici var mı yahu? adam...resmen adamın hası..adamın dibi...dibi...atomu parçalasan.. çekirdeğinde abdülahim albayrağın yüzünü görürsün resmen...seviyorum o adamın galatasaray sevgisini işte..helal olsun... 14 0 Yanıtla
  • emre emre:
    bu ağlak fenevlilerin ne işi var lan bu sayfada 4 7 Yanıtla
  • gs cimbom gs cimbom:
    Abdurrahman Albayrak ve Fatih Terim ölün deyin bütün Galatasaray lılar ölelim şu fani dünyada renklerine gurban olalım bütün gs lılar ölelim 1 2 Yanıtla
  • Dopdoğru ;ms Dopdoğru ;ms:
    Sevinçten nasılboğulmamış... 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement