Galatasaraylı Abdürrahim Albayrak: Tam Su İçerken Gol Oldu
Galatasaray Sportif AŞ yöneticisi Abdurrahim Albayrak, "Oruçluydum, ezan okundu, tam suyu açtım, penaltı oldu. Allahım sana şükürler olsun çok mutluyum." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (8)