Gürcü liderler yerel seçimde oylarını kullandı
Gürcistan'da düzenlenen yerel seçimlerde Gürcistan Cumhurbaşkanı Salome Zurabişvili, Başbakan İrakli Garibaşvili ve diğer liderler sandık başına giderek oyunu kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?