ANTALYA İletişim uzmanından 'dijital obezite' uyarısı
İletişim uzmanından 'dijital obezite' uyarısıAKDENİZ Üniversitesi (AÜ) İletişim Fakültesi öğretim görevlisi Ayşen Yalman, yapılan araştırmalara göre bireylerin günde 7 saatini internet başında geçirdiğini belirterek "Nasıl ki vücuda yakabileceğinden fazla miktarda kalori yüklemesi obeziteye... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?