Başbakan Erdoğan: "Hayırlı Olmasını Diliyorum"
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Anayasa Mahkemesi’nin eski Genelkurmay Başkanı emekli Orgeneral İlker Başbuğ il ilgili kararına ilişkin, “Hayırlı olmasını diliyorum” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?