KAYSERİ Koronavirüsü yenen doktor, şimdi hastalarının umudu oldu
Son Dakika Logo
07.05.2020 10:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

KAYSERİ Koronavirüsü yenen doktor, şimdi hastalarının umudu oldu

Koronavirüsü yenen doktor, şimdi hastalarının umudu olduKAYSERİ Şehir Hastanesi Genel Cerrahi Yoğun Bakım Servisi'nde görev yaparken koronavirüse yakalanan asistan doktor Alihan Eryılmaz (28) hastalığı yenerek 23 gün sonra aynı bölümde iş başı yaptı ve immün plazma bağışçısı olarak,... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement