Orduevinde Nöbet Tutan Asker İntihar Etti
Son Dakika Logo
11.12.2014 09:58
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Orduevinde Nöbet Tutan Asker İntihar Etti

Tokat'ta Gaziosmanpaşa Bulvarı üzerinde bulunan Tokat Orduevi'nde nöbet tutan asker intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • assker assker:
    Askerliğini içki içmeye gelen asker eşlerini koruyarak yapmak istememiştir. 18 9 Yanıtla
  • JOJO JOJO:
    KAÇ GÜNDÜR BU NEYİN İNTİHARI BÖYLE ??? PSİKOLOJİK DESTEK ŞART 17 2 Yanıtla
  • kürşat kürşat:
    dikkat ediyorumda bir insan bu kadar cahil olamaz hatta istese bile olamaz diyor insan kendi kendine ama burdakileri görene kadar. . . bölücülere göre devlet suçlu diğerlerine göre yine birileri, kimide dinden gem vurmuş. o askerin demekki kişisel yada ailevi problemleri olabileceği neden düşünülmezde sürekli bir armegedon tarzı teoriler üretilirki. arkadaşın psikolojisinin bozulmasıyla iradesi duygularına zayıf düşerek umutlarının tükendiğini düşünüp yaşamına son vermiş olay sadece bu!bu arada mesleğim olduğu için böyle konuşuyorum. . . 4 13 Yanıtla
  • hataylı hataylı:
    tsk daki intiharlar ciddi şekilde araştırılmalı hep üstü kapatılıyor 15 2 Yanıtla
  • bakur bakur:
    parasızlık kanına dokunmuştur parası olsaydı ölmezdi yapardı bedelli sorumlular utansın dicemde utanmazlar ar damarları çatlamış 12 3 Yanıtla
  • dervis kurtoglu dervis kurtoglu:
    BIR AN ONCE ZORUNLU ASKERLIK KALDIRILMALI FAKIR FUKARA GARIBAN COCUGU ASKERE GITSIN AMA ZENGIN OLAN BIR GUN BILE ASKERE GITMESIN MALESEF BOYLE SACMA SAPAN UYGULAMALAR SADECE TURKIYE DE OLUR ASLINDA DOGRU OLAN ASKERE GITMEK ISTEMEYEN KIMSE GITMESIN DERHAL PROFESTONEL ORDUYA GECILMELI IYI BIR DOLGUN BIR MAASLA ISTEYEN ASKERE GITSIN BU KADAR BASIT AMA O KADAR RANT VE PARA DONUYOR KI KANLA BESLENEN YARATIKLAR BUNA IZIN VERMEZ OLAN O ASKERE VE AILESINE OLUYOR IKI GUN ULU ORTA HAVLAYANLARDA SONRA UNUTUP GIDIYOR ASLINDA BU ULKENIN TEK ODAK NOKTASI PKK AMA ISIN GERCEGI PKK YI DE YINE BU ULKENIN POLITIKALARI INSANLIK DISI YONTEMLERI ASIMILE ETMEK ISTEMESI VE ZORLA TEK CI ZIHNIYETI DAYATMASI ILE OLDU KISACASI BU ULKENIN HER SEYI SACMA SAPAN DINI IMANI PARA OLAN HIRSIZLIKTA YOLSUZLUKTA SINIR TANIMAYANLAR DIN UZERINDEN SIYASET YAPANLAR NE YAZIKKI PRIM KAZANIYOR GERCEKTEN YAZIK KI NE YAZIK 'NE MUTLU INSANIM DIYENE'. . . 14 1 Yanıtla
  • dervis kurtoglu dervis kurtoglu:
    YAZIK GERCEKTEN YAZIK ZORUNLU ASKERLIK DERHAL KALDIRILMALIDIR YILLARCA GENELKURMAY GENCECIK DAHA SILAHI TUTMASINI BILMEYEN ASKERLERIMIZI BIR AY SAG SOL EGITIMLE BILE BILE OLUME GONDERDI KIMSE BUNU SORGULAMADI YARGILAMADI YILLARCA SOYTARI HASTA KOMUTANLAR YUZLERCE ASKERE KIYDI OLDURDU EGITIM ZAAFIYETI DIYE GECISTIRILDI BINLERCE ASKER INTIHAR ETTI SIMDIYE KADAR NIYEMI SACMA SAPAN MANTIK DISI INSANLIK DISI DURUMLARLA KARSILASTIGI ICIN EY HAVLAYAN KANLA BESLENEN ASAGILK YARATIKLAR SIZLERDE BILIYORSUNUZ ZORUNLUK ASKERLIK KALKSA KIMSE GITMEZ EN BASTA SIZLER GITMEZSINIZ UNUTULMAMALIDIR KI BIR INSAN HAYATI DEVLET TENDE BAYRAK TANDA VATAN DANDA DAHA DEGERLI DAHA KUTSALDIR 'NE MUTLU INSANIM DIYENE'. . . 11 3 Yanıtla
  • yavuz öztürk yavuz öztürk:
    parası olan bi ay yapsın biz 12 ay nöbet tutalım demiştir çekmiştir tetiği 13 1 Yanıtla
  • özy özy:
    Askerliğin anlamı ve önemi ortadan kalkınca fakir evlatlar bir bir göç etmeye başladı 13 0 Yanıtla
  • .. ..:
    Ne yapsın zavallı BEDELLİ dururken askerlik yapmaya ne gerek var. 7 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement