Hint polisi yine ilginç bir ceza yöntemine başvurdu
Hindistan'da sokağa çıkma yasağını delenlere ceza vermek için ilginç bir yönteme başvuran Hint polisi, 3 kişiyi sözde korona virüs taşıyan bir hastanın bulunduğu ambulansa bindirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?