Sevgilisinden Ayrıldığı İçin İntihara Kalkışan Genç Adam, Gözyaşları İle Aşağı İndi
Antalya'da bir süredir psikolojik tedavi gören genç adam, hastanede kaldığı sürede işinden ve kız arkadaşından ayrıldı. Depresyona giren genç adam, bir GSM şirketine ait baz istasyonuna çıkıp intihara kalkıştı. Arkadaşının çabaları ile aşağı indirilen genç adam, gözyaşlarına hakim olamadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)