Simit tezgahına el koyulan simitçi, 5. kata çıkarak intihara teşebbüs etti
Son Dakika Logo
28.03.2020 05:22
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Simit tezgahına el koyulan simitçi, 5. kata çıkarak intihara teşebbüs etti

Zabıta tarafından Üsküdar'da tezgahına el koyulan simitçi, bir binanın 5. katına çıkarak intihar girişiminde bulundu. Şahıs, bir saat süren ikna konuşmalarından sonra aşağıya indi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (28)

  • Bozkurt Bozkurt:
    Bu adam doğu veya guneydogulu kırodur kekodur kesin.kırolar esenyurtta çok hepde sorunlu. 19 77 Yanıtla
    Üsküdar Üsküdar:
    Üsküdar yazıyor kıro dediğinde insan değilmi. Ne alakaysa. Bir Kara denizli olarak kınıyorum seni. Herkes işini yapıyor. 52 4
    Süleyman eliş Süleyman eliş:
    Doğulu olması neyi değiştiriyor? Adam çaresizlik içinde ne yapacağını bilemiyor işte . cahillik yapmayı kes ne yazacağını düşünürken fazla düşün..! 47 8
    Admin gözün sevem yaynla şunu Admin gözün sevem yaynla şunu:
    Allah belanı versin, umarım açlıktan ölürsün 0 0
    Yılmaz Yılmaz :
    Doğru diyorsun şerefi ile çalışıyor ekmeğini kazanıyor kıro keko oluyor sizin gibi insanlar bir bitmediniz bitmeyeceksiniz 0 0
    Ali Ali:
    Sizin gibi karafenixli degil Allahtan insan yoksunu mahlukat 0 0
    kral kral:
    bozkurt nickli cip benim doğulu gardaşlarıma neden hakaret ediyorsun bende egeliyim hepimiz bu vatanın evladıyız asıl bölücüğülü bunun gibi hadsiz mesnetsiz tarih yoksunu zavallılar söyler... türk kürt kardeş gerisi kalleş... 0 0
  • ENDLESS ENDLESS:
    ADAM NE YAPSIN EKMEK PARASI PEŞİNDE. 57 4 Yanıtla
  • Gggg Gggg:
    Herseyiniz güzel olacak bunlar iyi gunleriniz deprem oldu sel oldu afet oldu korona oldu yürü be Ekrem ne ayak varmis 17 38 Yanıtla
  • Nur Nur :
    Evdekal demesi kolay ! İnsanlar aç, nasıl geçimini sağlayacak 44 8 Yanıtla
    Tespit Tespit :
    Aç olanın internette 5 binliralık telefonla yorum yapması nekadar gerçek acaba 0 0
  • yusuf yusuf:
    işte ülkenin gercek hali budur yüzde 5 vede ayda 30 bin alan siyasiler kral gibi yaşarken 95 evine ekmegi dahi zor alıyor 45 3 Yanıtla
  • Türk Vatandaşı Türk Vatandaşı:
    Sen daha ekonomi sorunu çözme ! Git milleti sokağa çıkmasını yasakla ! git dışarıya çıkma de ! Git dışarda bişey satma de ! Bu kadar insan açlıktan napsın ! Ver destek evinde otursunlar ! Bu adam keyfine yapmıyor ! 38 3 Yanıtla
  • Hüsamettin yonca Hüsamettin yonca :
    ulan sen sen ol doğuluları laf atma kendini bilmez senin anan baban nereli bir sor şakın ha bir daha böyle birşeyler yazma 12 4 Yanıtla
  • Eh be Eh be:
    Kardeşim bi 10 gün sıkalım disimizi farkındayız ekmek parası ama o 'nu yapayım derken belki ailene etrafındakiler hastalık bulaşacak 14 1 Yanıtla
  • Reis Reis:
    ÇÜNKÜ HAYAT O KADAR ACIMASIZ Kİ.... diyecek hiç bir söz yok 13 0 Yanıtla
  • Vatandaş Vatandaş:
    Esenyurtta zabıta garıbanın peşinde.zengine seslerı cıkmıyor bir avemenin önundeki ayakkabıcı yola kadar işgal etmiş kamuya ait yerı zabıta ses cıkarmıyor.garıbanla ugrasıyor.ben buna bizzat şahitim. 11 0 Yanıtla
    Gonyalı Gonyalı:
    Aynen garibanın ekmek teknesini almak kolay garibanlar uğraşmakta kolay vurun abalıya aferin manyakları 4 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement