Emekli Albay Tartıştığı Tenisçi Oğlunu Vurup Ardından İntihar Etti
Son Dakika Logo
22.02.2018 11:23
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emekli Albay Tartıştığı Tenisçi Oğlunu Vurup Ardından İntihar Etti

İzmir'in Karabağlar ilçesinde emekli albay, tartıştığı tenis hocası oğlunu başından silahla vurup ardından intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Arda Arda:
    İmanın olmadığı kalp te şeytan ihtilal yapar 11 9 Yanıtla
    neco neco:
    Insanin, imanin cokca bol oldugu islam cografyasinda yasayasi geliyor.maasallah maasallah.mubarek cografya bir cennet , diger yerler bir harabet.maasallah, insallah. 4 4
  • RAMAZAN RAMAZAN :
    ÜLKE 14 YILDA BİTTİ MAHFOLDU İNSANLARDA TOPLUMDA ÇOK BOZULDU BABA OĞLUNU ÖLDÜRÜYOR PES ESKİDEN HİÇ YOKTU BU GİBİ OLAYLAR 7 9 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    bu inlara ne oluyor gerçekten anlamakta insan zorlanıyor.tamam belki derdi olabilir sıkıntısı olabilir.geçim derdi vb.ama insan 40 yıllık eşini veya kendi çocuğuna kıyamaz kendi parçasını çöpe bırakıp gidemez.3 yasindaki çocuğa vicdansızca hayasizca tecavüz edemez .bir fidanı düşünün yaa 20 yıllık emek veriyorsun büyümesi icin.ALLAHİM sen bize feraset ver basiret ver acıma duygusu iman duygusu ver.sikintisi olana Darda ve zorda olana yardım eyle.Amin 11 0 Yanıtla
  • De here De here:
    Hayret adana deyil 4 6 Yanıtla
  • Bnc Bnc:
    Hersey degisiyor. Bu tur olaylarin patlak vermesinin sebebleri tamamen sosyolojik. Sosyoloji profserleri uzmanlari ele almali. İnsanlar fazla bireyseleti ve simardi jimse jimseye sozunu geciremiyor. Ne baba ogluna, anne kizina koca eşine kimse kimseyi dinlemiyor 8 0 Yanıtla
  • Haru Haru:
    Allah Rahmet Eylesin, Allah Günahlarını Affetsin... 8 0 Yanıtla
    1 1:
    Ölmüş mü laaaa??? 0 0
  • Adnan Adnan :
    Sen ney yaptın keşke birisi dıarı çıkıp dolanıp temiz havada geri gelseydi. Tansion düşerdi Ama şimdi üsgünüm. Insan Hayatı yok oldu. Allah yardım etsin ve Rahmet eylesin. 7 0 Yanıtla
  • orcun orcun:
    hepden cildiriyoruz ne oluyo ayleye duskun bir millete allah yardimcimiz olsun gidisat iyi degil 6 0 Yanıtla
  • Satmayalım Satmayalım:
    Yerli ve Milli olan şeker fabrikaları niçin satılıyor? Allaha şükür arazimizde var çiftçimizde üretiyor. Öyleyse niye satılıyor anlamak mümkün değil. Bu fabrikalar kolay mı kutuldu, satmak elbette kolay. Yazık günah devlet malı satmayın. 1 0 Yanıtla
  • 1 1:
    Mağara insanları 600 sene geri kalmislar 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement