KEŞAN'DA 'TAM KAPANMA' SONRASI YOĞUNLUK
EDİRNE'nin Keşan ilçesinde 17 günlük 'tam kapanma' sonrası, çarşı merkezindeki PTT, banka şubeleri ile ATM'ler ve fatura tahsilatı yapan iş yerleri önünde yoğunluk yaşanırken, sosyal mesafe unutuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?