Erzurum intihar eden doktor mal varlığını çocuk esirgeme kurumuna bağışladı
İntihar eden doktor mal varlığını çocuk esirgeme kurumuna bağışladıErzurum Atatürk Ünivresitsi Tıp Fakültesi Yakutiye Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde görevli 30 yaşındaki Dr. Emre Bakırlı, nöbette yüksek dozda ilaç almak suretiyle hayatına son verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?