Erzurum intihar eden doktor mal varlığını çocuk esirgeme kurumuna bağışladı
Son Dakika Logo
10.09.2019 12:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erzurum intihar eden doktor mal varlığını çocuk esirgeme kurumuna bağışladı

İntihar eden doktor mal varlığını çocuk esirgeme kurumuna bağışladıErzurum Atatürk Ünivresitsi Tıp Fakültesi Yakutiye Araştırma Hastanesi Genel Cerrahi Servisi'nde görevli 30 yaşındaki Dr. Emre Bakırlı, nöbette yüksek dozda ilaç almak suretiyle hayatına son verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement