Gözü Dönen Koca, Ayrı Yaşadığı Eşini Tahra ile Öldürdü
Son Dakika Logo
14.03.2019 11:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gözü Dönen Koca, Ayrı Yaşadığı Eşini Tahra ile Öldürdü

Mersin'de gözü dönen koca, bir süredir ayrı yaşadığı 5 çocuğunun annesini tahra ile başına defalarca vurarak öldürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (32)

  • Fatma KALENDER Fatma KALENDER:
    Kadın çenesine ve namusuna sahip olsun erkek onun için köle olur 10 43 Yanıtla
  • Gurbet Gurbet:
    Sadist insan hem 5 çocuk yaparsın, hem kadından ayrılırsın ve hemde vahşice katledersin. Zalimler için yaşasın cehennem. 33 0 Yanıtla
  • isimsiz...! isimsiz...!:
    idammmmmmmmmm istiyoruzzzzzzzz affffffffffff istemiyoruzzzzzzzzzz yazık o günahsız çocuklara ........... yazıkkkkkkkkkkkk ceza indirimi istemiyoruzzzzzzzzzzzzz 21 2 Yanıtla
  • Mardinli Mardinli:
    siz tahraya takılanlar kapının haline bakın garibim kadın ne mücadele etmişte o kapı o hale gelmiş insanlık zıvanadan çıkmış artık cenabı Allah bütün kullarını hidayet etsin.Can bu bir kere gelir bir kere gider.Bırakın canı Veren alsın nedir bu yarış erkeklik deyip Allahın verdiği irade ile sen onun verdiği canı alıyorsun. Allah kabul etmez yer yüzü onun gök yüzü onun nereye kaçacağını sanıyorsun ey canileşmiş yaratık. 21 0 Yanıtla
  • hakan hakan:
    manas doğru konuş... adananın, mersinin suçu, yaşamın ucuz, suyun bol ve geçinmenin kolay olması neticesinde, doğudaki cahillerin gelip yerleşmelerine müsaade etmesi. 11 3 Yanıtla
  • Aslı Aslı:
    Yakup devlet zincire mi koşsun sizi?? Adam olun insan olun artık.. İki çocuktan fazlasını yasaklayacaksın ne bu on onbeş tane çocuk itler bile bukadar yavru yapmıyor.. Allah ıslah etsin hepinizi 8 6 Yanıtla
  • Medine türk Medine türk :
    Erkekler hep baş belası hep manyak hem piskopat insanlik gittikçe canavarlaşıyo kadınlar işkence çekiyor 10 3 Yanıtla
    Snn Snn:
    Başka bir haberde de kadin erkeği vurmuştu bunu ne yapacağız olayı kadin erkek diye cinsiyet ayrımı noktasına getirmemek lazim. Genel olarak bir sıkıntı yaşıyor insanlik 0 0
  • 030 030:
    Adana ve Mersin nin İnsanı bunu yapmaz. Bunlar başka illerden gelenlerdir.Dogunun bütün illerinden insan vardır.Dünyanında çoğu ülkelerinden insanlar vardır . 9 4 Yanıtla
    xyz xyz:
    "DOĞU" demesen geberecen di mi? adananın da mersinin de insanı nasıl, herkes bilir! mersin iyiydi, ama aldığı suriyeli göçü ve komşusu (adana) dolayısıyla ona da bulaştı maalesef! (orda yaşayan biri olarak söylüyorum)! 4 0
  • AHÎ TORUNU AHÎ TORUNU:
    Allah rahmet etsin. Biri mezara, biri hapse; değer mi? İnsanca, Türk ve İslam ruhuna uygun yaşasak olmaz mı? Kendimize, ailemize, devletimize, milletimize faydalı olmak çok mu zor? Edep, nezaket, hoşgörü, birlik, dirlik, ilim kazandırır; kaybettirmez. 11 1 Yanıtla
  • Allah rahmet eylesin ablaya Allah rahmet eylesin ablaya :
    Ey vicdan nerelerdesin ey merhamet nerelerdesin ey saygı nerelerdesin duy sesimi insanlık seni bekliyor NOKTA... Allah ıslah eylesin sizin gibi insanları yazıklar olsun utanın allah'tan korkun...Allah her türlü yaratıkların şerrinden korusun 11 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement