Vaka sayısı en çok artın illerden biri olan Çankırı'da yeni tedbirler yolda
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın, 1 haftada vaka sayısı en çok artan 5 il arasında açıkladığı Çankırı'da Vali Abdullah Ayaz, "Gerçekten virüs şu anda ilimizde hiç görmediğimiz kadar hızla yayılıyor. Buna bir an önce 'dur' dememiz lazım. Yeni tedbirleri değerlendiriyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (5)