Çavuşoğlu, Bakanlığın Gaziantep Temsilciliğinin Açılışını Yaptı
Görüntü Dökümü : Mevlüt Çavuşoğlu'nun törenin yapılacağı alana gelmesi Çavuşoğlu'nun davetlilerle sohbet etmesi Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in açıklamaları Çavuşoğlu'nun konuşması 8. Büyükelçiler Konferansı -Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, bakanlığın Gaziantep temsilciliğinin açılışını yaptı GAZİANTEP (AA) – Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, 8. Büyükelçiler Konferansının ikinci ayağının yapıldığı Gaziantep'te, bakanlığın 5. yurt içi temsilciliğini açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?