Yaşlı adamı öldürüp bir hafta evde bekletmişler
Yaşlı adamı öldürüp bir hafta evde bekletmişler Mersin'de para için yaşlı adamı öldürdükleri iddiasıyla gözaltına alınan biri kadın 3 kişi adliyeye sevk edildi Zanlıların, öldürdükleri yaşlı adamın cesedini evinde bir hafta beklettikleri, her gün eve gidip kontrol ettikleri cesedi daha sonra... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?