Belediye Dalgıçları Kumbahçe İskele ve Liman Çevresini Temizledi
Belediye dalgıçları Kumbahçe iskele ve liman çevresini temizlediMUĞLA - "Denize En Çok Mavi Yakışır" sloganıyla yaklaşık dört yıldır sürdürülen Bodrum Belediyesi Deniz Dibi Temizlik Çalışmaları kapsamında dalış ekibi, yaz sezonunun ardından gelen istek üzerine Kumbahçe Mahallesi'ndeki iskele... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?