Socar'dan Star Rafineri'den Sonra Yeni Petrokimya Yatırımı Planı - İstanbul
SOCAR Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Zaur Gahramanov, bu yılın eylül ayında SOCAR Türkiye Ege Rafinerisi'nde (STAR) üretimin başlayacağını belirterek, "2019'un başlarında yeni yatırımın kararını alıp, 2022 yılının sonunda yeni bir petrokimya kompleksinin inşasını tamamlamayı planlıyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?