Socar'dan Star Rafineri'den Sonra Yeni Petrokimya Yatırımı Planı - İstanbul
Son Dakika Logo
27.03.2018 01:35
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Socar'dan Star Rafineri'den Sonra Yeni Petrokimya Yatırımı Planı - İstanbul

SOCAR Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Zaur Gahramanov, bu yılın eylül ayında SOCAR Türkiye Ege Rafinerisi'nde (STAR) üretimin başlayacağını belirterek, "2019'un başlarında yeni yatırımın kararını alıp, 2022 yılının sonunda yeni bir petrokimya kompleksinin inşasını tamamlamayı planlıyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement