U-17 Türkiye Şampiyonası Maçında Arbede -
Kahramanmaraş'ta gerçekleştirilen U-17 Türkiye Şampiyonası 1. Kademe Müsabakaları final maçı bitiminde Adıyaman Belediyespor ile Elazığ Yolspor takımı oyuncuları arasında arbede çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?