GAZİANTEP - Nurdağı'nda mera alanına taban gübresi atıldı
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından yürütülen Mera Islahı Projesi kapsamında 2 bin dekar mera alanına 15 ton taban gübresi atıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?