Taksici Şiddetine Uğrayan Genç Kadın, Dehşet Anlarını Anlattı
Son Dakika Logo
22.05.2018 01:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Taksici Şiddetine Uğrayan Genç Kadın, Dehşet Anlarını Anlattı

Ümraniye'de taksicinin darp ettikten sonra bacaklarından tutup yolun ortasına fırlattığı kadın yaşananları anlattı. Genç kadın, ekmek almak için evden çıktığını ve taksicinin kendisini küfrettikten sonra darp ettiğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (38)

  • Allah aşkina Allah aşkina:
    Bu kadar niye kizdirdiysalar yazi o taksiciye .ölendemi öldürendemi derler ya bence bu kadin o adami cileden cikarmiş 5 23 Yanıtla
    kadına gücü yetenlere kadına gücü yetenlere:
    yav he he hep madur suçlu. Neden polisi beklememiş o zaman. Sende şimdi beni çileden çıkardın. dövmemmi lazım seni peki. bumudur olaya bakışın. 3 0
  • REİS REİS:
    baldırı çıplak gezmenin sonu 2 23 Yanıtla
  • REİS REİS:
    BALDIRI ACIK GEZERSEN OLACAĞİ O RAMAZAN GÜNÜ 0 24 Yanıtla
  • gececi gececi:
    ekmek almaya taksiyle gitmiş... 0 20 Yanıtla
  • akpli akpli:
    yalan söylüyor karı...kimse kimseye durup dururken vurmaz,ne yaptıki adamın canına tak etti,kedi şeyini görmüşde ben bu yaradan ölürüm demiş misali yarasıda...o ne bicim yara... 1 16 Yanıtla
    Ayşe Ayşe :
    Sizin aileleri içinde kardeşimiz esiniz vs karı diye hitap etseler tepkiniz ne olur merak ettim.biraz kitap okuyun kitap. 4 1
    ahha ahha:
    ulan karı naptı yaptıysa polıse nıye gıtmıyor taksıcı suclu olan kacmaz 3 0
  • MUSTAFA KARACA MUSTAFA KARACA:
    TAKSİCİLER;KISA MESAFE ALMAM,SAATİM GELDİ VARDİYE DEĞİŞTİRECEĞİM,O TARAFA GİTMİYORUM,ORADA ŞİMDİ TRAFİK VAR GİDEMEM GİBİ SÖZLERLE MÜŞTERİ SEÇİMİ YAPIYORLAR.ÖNCE KENDİLERİNE ÇEKİ DÜZEN VERSİNLER. BU MİLLET O ZAMAN HEM TAKSİYE HEMDE UBERE BİNER. 13 0 Yanıtla
  • acar acar:
    eğitim olmadan adam olunmaz... 11 2 Yanıtla
  • Özgür Özgür:
    ABD yandaşları uber amarikan şirketi ticari taksi yerli 3 10 Yanıtla
    TUTSAK TUTSAK :
    amarika nerede özgür..? 0 0
  • Vatandaş Vatandaş:
    Gelde uber e destek verme bu magandaları gördükçe 13 0 Yanıtla
  • Korsan Korsan:
    Korsan uberciler yorum yapmayın yeter .bugün varsınız yarın yoksunuz uber çok kazık 1 11 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement