Aksaray tır şöforü 'koronavirüs' şüphesi ile gözlem altına alındı
TIR şöforü 'koronavirüs' şüphesi ile gözlem altına alındıAKSARAY'da, öksürük ve yüksek ateş şikayetleriyle hastaneye kaldırılan TIR şoförü Adem Onay (27), 'koronavirüs' şüphesiyle tedbir amaçlı izolasyonlu odaya alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?