Başbakan Yıldırım: "2 Mayıs'ta Salı Günü Grup Toplantımızı Parti Genel Merkezinde Yapacağız, Bu...
Son Dakika Logo
28.04.2017 02:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım: "2 Mayıs'ta Salı Günü Grup Toplantımızı Parti Genel Merkezinde Yapacağız, Bu...

Başbakan Yıldırım: "2 Mayıs'ta Salı günü grup toplantımızı parti genel merkezinde yapacağız, bu toplantıda da Cumhurbaşkanımızın partiye üyeliğini tekrar başlatmış olacağız" "Bilindiği gibi 16 Mart'ta yapılan halk oylamasıyla birlikte,Cumhurbaşkanımızın AK Parti'ye, kurucusu olduğu ilk genel... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement