Risk haritasında kırmızıya boyanan ilde Valilik harekete geçti: 14 gün evinizde kalın
Koronavirüs risk haritasında kırmızıya boyanan ve çok yüksek riskli iller arasında bulunan Amasya'da, Valilik öncülüğünde seferberlik başlatılarak, vakaların azaltılması için vatandaşlardan 14 gün gönüllü evde kalmaları istendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)