1- Erdoğan: Fransa ile Dostluğumuzun Yaptığımız Anlaşmalarla Güçlenerek Devam Ettiğini Görüyorum
Erdoğan: Fransa ile dostluğumuzun yaptığımız anlaşmalarla güçlenerek devam ettiğini görüyorumGülten Özbey / Paris, 5 Ocak (DHA) ? Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?