Koltuk altındaki bezeden şüphelenip "erken teşhis"le kanseri yendi - BURSA
Son Dakika Logo
05.02.2020 11:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Koltuk altındaki bezeden şüphelenip "erken teşhis"le kanseri yendi - BURSA

Bursa'da, koltuk altındaki bezeden şüphelenerek gittiği Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezinde (KETEM) yapılan testlerin ardından yönlendirildiği Bursa Şehir Hastanesinde rektum kanseri olduğunu öğrenen Ceyda Temizaş, ameliyat ve uygulanan tedavilerle yeniden sağlığına kavuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement