Adana'da koronavirüs şüphesiyle 3 kişi, gözlem altına alındı
Adana'da koronavirüs şüphesiyle 3 kişi, gözlem altına alındıADANA'da Irak'tan yurda girdiği belirlenen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı 3 kişi, koronavirüs şüphesiyle hastanede gözlem altına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?